Saturday, September 25, 2021

Akasya-Agaci-Babam-ve-Ben




 Yıl 2001, 6. ay olmalı.

Babayla Manisa’ya gittiydik. Manisa kebap ısmarladıydı. Senin paran benim memlekette geçmez, dediydi. Manisa doğumlu değildi ama Manisalıydı. Bir işi için devlet dairesine girdiğinde, ordaki bahçedeki ağaçtan bikaç tohum aldıydım. Demek ağaç 20 yaşında.
Evin önünde çok büyüyünce, çalıştığım firmaya hediye ettim. Parkyerine diktik onu kapıcıyla. Akasya türü. Hem sıcağa hem soğuğa dayanıklı. Bir tane daha çıkarmıştım tohumdan da komşuya vermiştim. O da doğaya dikmiş bi süre sonra.Yakında bi yerde. İkisi de hatırlatır bana babamı.

Uzunbacak Adem

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Homeric-Greek-suffixes-me-then-evrsus-Turkic-me-den

Autenrieth - Homeric words * Bir kenarda dursun! Autenrieth'i okurken gözüme 2 Yunanca ek çarptı! İlki -μα/-ma eki, fiilden ad yapıyor...